Alla <3-ans dag.

Nu är det den dagen.
Inget speciellt planerat eller så.
Bara mys med älsklingen ikväll.
Så jag o katterna får fira nu på dagen =P
Pelle ser på skidkytte så han är helt låst i tv:n.
Not fun for me =(

Skall tvätta lite sen.
Måste ha rena sängkläder och lite.
Plus att vi har massa vit tvätt som måste bli rent.
Lika bra o passa på när älsklingen har ockuperat tv:n.

Jag undrar om Skrållan är intresserad av skidskytte?
Hon ligger på Pelle och halvsover.
Hon kanske bara är uttråkad?
Hmm knäpp katt det där.
Sirie har lagt sig i vår säng igen.
Vilken sömntuta!

Jaja nej jag skall väl ta o fixa frukost, så Lillen blir nöjd =)
Min älskade Lilla bebis!
Kooooom ut snart!
Mamma och Pappa längtar efter dig <3

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0