Vilken söndag!

Känns som om det var jättelängesen man vakade första gången i morse. Klockan var halv 6 och varken jag, Elliot eller Svea kunde somna om. Så det var bara för oss o gå upp med pigga Elli och få i sig lite vatten. Vi såg på lucia sen vid 7 men Elliot orkade inte hålla sig vaken så han somnade i min famn medans jag kollade på tv hehe. Mys mys.

Men den här dagen har verkligen varit konstig. Har inte gjort alls mycket men ändå så är man helt slut. Tror det kan vara ölen och cidern jag drack igår. Det var iaf jättekul hemma hos Anna igår. Vi lyckades göra lite julgodis och äta mat. Sen vet jag inte vart tiden försvann. Vi var iaf hemma igen vid halv 11 skulle jag tro. Stackars Svea som drack för mycket. Men jag mår fint nu, drack inte så mycket men blev ändå bakis. Tur att Pelle hade Elliot i natt så jag kunde få sova ut. Och vet ni? Det gick hur bra som helst. Mina underbara pojkar är bara bäst. Älskar dom <3

Nej nu skall jag ta tag i snabeldragarn och min trasa för här skall städas inne på toaletten och i lägenheten! Får oxå ta o skicka ett sms till Svea och fråga när hon hade tänkt komma hem.
Får se om jag skriver senare. Beror på vad som händer nu ikväll =)

Bjuder på lite bilder från i fredags på Elliot och kissarna =D














Kommentarer
Postat av: SveaJ

Jag var bara lite bakis så jag inte orkade ta mig någonstans :D

2009-12-13 @ 19:45:00
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0