Värsta natten på länge..

Elliot hade nog feber i natt efter svinsprutan igår. Han bara grät o grät och ville inte sova. Jag som har haft feber i natt och har det ännu är helt utmattad. Jädra spruta till o göra så ont. Jaja, hellre må dåligt i en dag än o ha svininfluensan.

Idag blir det bara o ta det lugnt för vår del. Jag och Svea skall väl gå ner till Willys sen i eftermiddag när hon har kommit hem från skolan. Måste ladda upp för Idol-finalen! Och jag är helt säker på att Erik vinner!! Hoppas hoppas hoppas. Måste fixa lite här hemma sen med Sveas hjälp oxå.

Nej nu blir det frukost med älsklingarna i soffan framför skidskytte på tv. Måste bättra mig på o uppdatera lite bättre här på bloggen.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag hoppas med att Erik vinner. Kul att se Elliot i verkligheten, även om det bara var en snabb koll. :) Super söt. :)

2009-12-11 @ 20:44:45
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0