Tvätten är avklarad!

Nu har man äntligen tvättat klart. Så mycket tvätt att det är läskigt. Men men, så blir det man har två tvättpass per dag och bor i ett hyreshus med många som tvättar just på dom passen som man kan.

Vi har till och med hunnit med en promenad nu och förut så kopplade jag in boxern till stora tv:n och kopplade in den vanliga antennsladden till den lilla tv:n i köket hihi! Jag kan om jag vill. Duktiga lilla jag.

Nu är den snart dags o fixa mat. Det blir kycklingsallad till middag! Mums! Jag har ju börjat gå ner i vikt nu. Måste gå ner nu, det är viktigt så jag kan känna mig bekväm i sommar på stranden haha. Tänker dick inte skriva min vikt här på bloggen, men jag har ett antal kilon o gå ner så det här kommer bli en tuff match, men jag vet att jag kan klara det bara om jag har folk som stöttar mig runt omkring.

Nä dags för mat eller vad säger ni? Klockan börjar bli ganska mycket nu. Så här sent är sällan att vi äter. Men tvätten tog lite längre tid än väntat.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0