Tjejkväll ikväll utan min Elliot.

Japp, skall hem till Anna sen (Pelles storasyster). Svea, jag och Anna skall baka julgodis. Blir nog en cider till det och god mat. Skall bli riktigt skönt att baara få rå om mig själv lite. Pelle skall vara hemma med Elliot så länge, vilket jag tror kommer bli jättebra.

Annars idag så har det inte hänt så mycket. Pelle gick i förmiddags till hans föräldrar för att se på skidskytte. Så det har mest varit hemma fast Svea kom förbi en sväng här hemma förut, men gick upp till hennes mormor för ett tag sen. Jag och Elliot låg på soffan för en stund sen och blundade för ett ögonblick.

Elliot skall ha mat nu alldeles straxt och sen skall jag göra mig i ordning lite. För en gångskull så vill jag känna mig fräsch =) Vid halv 5 måste vi gå ungefär, för jag skall lämna över Elliot till Pelle hos svärföräldrarna. Svea kommer väl om en stund tror jag. Nä nu skall jag ta och pussa lite på min backande Elliot nere på golvet. Han vet hur man backar nu när han ligger på mage och det är så han tar sig fram haha! Hur söt som helst <3

Får se om jag hinner skriva nått mer ikväll. Beror på när vi kommer hem ikväll =)

Annars får ni ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åhh va mysigt att göra jul godis. :) Jag har julpyntat massor idag. :) Ja han är så fruktansvärt bra, jag fällde en och annan tår och rös över hela kroppen. Absolut. :) Kram

2009-12-12 @ 16:38:49
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0