Snö!

I morse när jag vaknade så skulle jag gå på toa, då samtidigt så hinner jag titta ut i fönstret och vad ser jag? Jo en massa snö. Eller massa o massa, det var iaf 1 cm kanske. Så det lär bli en promenad idag! För Elliots skull. Jag själv är inte så jätteförtjust i snö, visst det är fint o så, men jag hatar när det kommer innanför kläder.

Igår så gick jag och Pelle nere på stan och köpte lite julklappar. Hittade inte så mycket så vi får nog ta en ny dag o handla lite. Sen var vi bara här hemma och fixade o donade. Spännande va?

Kom på att jag måste ge mig ut i snön iaf, skall ner till biblioteket och skriva ut våra båtbiljetter och bussbiljetterna samt lämna in lite papper.

Nu skall jag ta och byta blöja på Elliot o klä på honom. Det blir alltid så sent med allt när man sover så länge. Fast jag klagar inte direkt haha!

Hörs senare!

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0