Min vän!

http://www.kanal5play.se/program/play/ullared-s01e07

Har lagt in det senaste Ullaredavsnittet som det bara är att klicka på som får man se det. Än en gång så har vår vän Mattiaz visat sig i tv.

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, men saknar faktiskt honom! Kunde inte låta bli och skratta åt hans knäppheter. Jisses, det var ju flera år sen vi sågs! Hoppas han kommer ner till Gotland nu när vi är nere..

Nej åter till verkligenheten. Jag och Pelle skall ner på stan sen en sväng igen och se om man hittar några fler julklappar. Hoppas, för vill verkligen bli klar med det så man slipper tänka på det. Förut när jag sa att vi inte hade köpt så mycket så glömde jag ju helt bort att vi köpte ju faktiskt lite till, men det kan jag inte säga här för en del av dom som skall få julklapparna läser min blogg hihi!

Elliot fick iaf en badbok med Tiger och hans vänner. Det var typ allt vi hittade till honom igår. Får gå till leksaksaffären igen för o titta. Han måste ju få fler julklappar haha!

Nu skall jag klä på mig och sen får jag ta o fixa lite här hemma innan vi beger oss av mot stan.

Jag är riktigt taggad på o skriva mycket idag hihi!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0