Många känslor så här på nattkanten.

Jag kan inte gå in på allt men en sak kan jag iaf. Jag såg på TV4Fakta nyss om Världens brott. Och jag kan inte bli mer än upprörd och rörd. Det jag blir upprörd över är att jag fattar inte hur en människa kan vara så grym och ha sånt hat. Varför känna behovet av att döda? Jag fattar inte hur mördare tänker överhuvudtaget. Jag blir oxå rörd av alla offer och mordoffer som har råkat ut för denna grymma varelse. Tror inte ens att han dömdes till döden hjälpte. Han har ju tagit i från så många människor det finaste och käraste man har. Hur kan en människa bete sig så!? Fattar inte bara..

Sen det andra som rör upp mina känslor är för personligt inom min familj. Jag kunde inte låta bli och gråta för hennes skull förut. Hon är så ledsen att det gör ont i hjärtat på mig. Min bästa vän.. <3 Jag älskar dig. Oavsett vad så finns jag här för dig hjärtat <3

Nu skall jag ta reda på lite mer fakta om den där mördaren för jag måste få veta om hans dödsstraff har gått igenom. Sånt hat man kan känna mot sånna där äckel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0