Kyla, julbestyr och en sovande bebis.

Det är fruktansvärt kallt ute i natt. Vet ej rikitgt hur mycket det är nu, men förut var det iaf lite över -10, men nu är det betydligt mer. Igår mätte vi upp till -25 innan vi la oss. Men både jag, Svea och Elliot trotsade kylan idag för att vi var tvungna att inhandla dom sista julklapparna till lilljul. Nu är det iaf gjort, julmaten är köpt till julbordet vi skall ha och även en ny julgransbelysning fick följa med hem.

När vi väl var hemma igen så slog jag och Svea in dom sista julklapparna och underhöll Elliot, Plus så klädde vi granen! Åh så fin den blev. Riktigt trevligt <3

Svea stack iväg sen vid 19-tiden för att gå på bio, så då var det meningen att jag skulle börja med julskinkan fast tog ett vääääldigt långt bad med Elliot i stället. Både han och jag behövde efter två dagars rännande på stan. Men vid halv tio så ställde jag mig iaf för att göra julskinkan! Och den var hemskt god, första gången man gör det och den var nästan lika god som mammas! Sen satte jag mig framför tv:n med smörgåsar och ett gals mjölk o kollade på film.

Och nu så sitter jag här och summerar min dag över lag och funderar starkt på att gå i säng. O ni som undrar varför jag ännu är uppe så kan det ha o göra med att min lilla vackra prins Elliot vaknade då när jag skulle börja med julskinkan och fick inte honom att somna om förrens kl. 23.

Nej sängen nu mina damer och herrar!





En vääldigt vaken Elliot <3

Julskinkan före!

Julskinkan efter!

Våra julklappar som skall öppnas i morgon. Pelles familj kommer med sina i morgon =)

Vår fina gran!

P.S. Fick tredje boken av Pelle i Twilight-serien i en förtidig julklapp =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0