Julgransbelysning? Fy fan säger jag!

Japp nu sitter man här, irriterad och måttligt glad. Jag har städat och pyntat klart nu. Det enda som va kvar var julgranen, vilket jag har längtat efter hur länge som helst o sätta upp! Men vad tror ni händer när belysningen sitter upp i granen och kontakten sätts i? INGET! Den är trasig, så vi måste köpa en ny i morgon! Usch! Jag har inte alls tid för o ränna omkring och leta efter en sån egentligen, men men. Måste man så måste man! Jag som hade tänkt lägga in fina bilder på mitt verk som jag har gjort idag, men jag får tänka om helt enkelt.

Nej, få Elliot och somna o sen äta nån kvällsmat. Har haft så mycket o göra att jag inte hunnit. Det är väl tillåtet o äta sent ibland.

( Funderar starkt på o kasta ut skiten på balkongen så får det ligga där. Strejkar mot julen! ) Nä men så kan jag ju inte göra. Får ta nya tag i morgon. Nu skall jag njuta av resten av kvällen med Pelle och Elliot. Blir "Flickan som lekte med elden" ikväll.

Ha en bra kväll ikväll och håller tummarna på att er belysning inte slutar att fungera hihi =P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ajdå, ni kollade inte att den funkade först?

Hur gick det fick ni ordning på det sen då?

Skall du ner något till Gotland över jul nyår?

KRam

2009-12-19 @ 13:03:56
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0