Goooooootland!

Idag bär det av till ön igen :) Går ner till bussen om ca 6 timmar och sitter på båten om 10 timmar. Helt sjukt att man vaknar upp hemma, packar, åker iväg och sova hemma hos mamma. Det skall iaf bli underbart att få komma hem till mitt andra hem lite och äntligen få fira jul med mamma igen och äta hennes helt fantastiska mat!

Elliot, Pelle och Svea sover nu, men jag skall ta och väcka dom vuxna för det är faktiskt dags o packa och göra i ordning allt innan man åker. Skall dock bli intressant o se hur mycket jag packar idag! Tror jag får tänka på att mamma har ju tvättmaskin :P

Nä väcka Svea och Pelle nu då :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi längtar också:-)

2009-12-21 @ 10:55:55
Postat av: Johanna

Åhh vad mysigt!

Japp vi kommer ner den 29dec och skall fira nyår. Sen stannar vi tills den 5 januari. Så otroligt skönt!

2009-12-21 @ 19:02:09
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/
Postat av: SveaJ

Åh jag saknar er redan :( <3

2009-12-22 @ 11:34:07
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0