God jul på er!

Idag vankas det till julafton. Nu är finkläderna på, barnen har gjort nejlikaapelsiner och snart är det dags o äta gröt! Så otroligt gott.

Igår va vi på stan för o handla sista julklapparna till min familj. Köpte även en bh till mig själv! En som passar och sitter jääätteskönt. Snygg är den med! Men usch va folk det var på stan. Gillar det inte, men man är ju tvungen.

Nu skall vi som sagt äta gröt och sen blir det en promenad för mig, Elliot och Pelle. Vi måste köpa mat till Elliot som håller på o ta slut och lite saker till mamma med. Sen är det nästan dags för Kalle Anka, efter det så kommer min låtsasfarmor och låtsasfarfar hit för o äta julmat och öppna julklappar. Tror det kommer bli en bra jul!

Elliot sitter i Pelles knä och är hur glad som helst <3

Om man skall ta och bli social? Tror nog det! Vi hörs efter all julstress, i morgon blir det hem till mina bröder för i fira jul. Men som sagt, vi hörs!

God jul!

Kommentarer
Postat av: Carolina

God Jul, hoppas ni haft/har en mysig jul. :)

2009-12-25 @ 11:59:54
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

God jul till er också :D

2009-12-25 @ 21:07:37
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0