En dag som bara har rullat på.

Jag har ingen aning om vad tiden har tagit vägen idag. Det har varit så mycket men ändå inte. Jag vet inte riktigt hur jag skall formulera mig men jag tror att någon förstår iaf.

Elliot ligger och sover nu som tur är. Hela dagen har blivit knas så jag är glad att han somnade i skplig tid iaf, vid halv 9. Jag och Pelle sitter och kollar på Navy CIS just nu men snart skall jag iaf ta och hoppa i säng. Två dagar i rad som jag lägger mig sent. Fy skäms på mig. För första gången på länge så skall jag och Pelle sova i samma säng och Elliot i sin egen. Jag hoppas att det går bra =) Han sover ju i stort sett hela nätterna nu så man får hoppas på lite tur hihi.

Nej fixa flaskorna och sen bädda upp sängen kanske? Jag skall ju till tandläkaren i morgon kom jag på nu! Fan och jag vet inte ens vilken tid jag skall va där. Får ringa dom i morgonbitti o fråga. Panik!!

Jaja nog med skrivandet nu. Måste sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0