4 timmar kvar...

..Tills folket kommer. Börjar bli lite småstressad men det går nog bättre när Svea kommer hit snart :) Då är vi ju faktiskt tre stycken som kan hjälpas åt. Det snöar ute och det är så himla fint! Får verkligen julkänsla när det är snö ute och det är kallt.


Imorgon åker vi ner till ön! Gud va jag längtar efter det. Men ser inte fram emot o åka buss och båt en hel kväll, men vad gör man inte för att komma ner till familjen och fira jul. Min lillebror kommer tyvärr inte va med i år utan han skall fira med vår pappa i Göteborg där han nu mera bor oxå. Men jag tror jag klarar mig utan David haha. Vi brukar ändå bara bråka o bli osams. Fast man får lov o sakna honom.

Nu är det verkligen dags o sätta fart. Det är mycket som skall göras och så lite tid o göra det på!


Som ni ser är det här bara lite snö på vår balkong. Nu är det mycket mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0