1 December.

En ny dag, en ny månad och ännu närmare jul =) Vilket innebär att vi snart är på Gotland. Och den här gången åker vi ner som en hel familj och firar jul med mamma o co.

Elliot ligger och sover nu för stunden. För en gångs skull så ligger jag inte och sover med honom. Utan jag kände att jag kunde hålla mig vaken och pyssla lite här hemma. Pelle liggar oxå o sover men det är som vanligt hehe.

I morse satte jag upp julgardiner i köket. Eftersom vi inte har hittat nycklarna ännu till förrådet så måste vi vänta på att vaktmästarna klipper låstet, så vi har ännu inte fått upp några julsaker förutom stjärnorna i fönstret. Så jag hoppas att dom kommer snart så jag åtminstone kan få upp min adventsljusstake!

Idag är det oxå tvättstugan som gäller. Det börjar eka i byrålådorna nu och se lite fullt ut i klädgarderoben. Sen blir det väl bara lite vanligt hemmapyssel som vanligt =)

Kommer inte direkt på nå mer o skriva för stunden så jag lägger in lite bilder istället.
























Kommentarer
Postat av: Malin

Hon är född 11 maj 08, så hon är 1,5 år nu :) Hur gammal är er lilla vita?

2009-12-01 @ 09:29:27
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0