Tvättelitvätten.

Håller just på och tvättar. Har inte alls mycket tvätt utan bara tre maskiner och dom är inte ens fulla till hälften! Hur skönt som helst o bara ha lite tvätt.

Elliot ligger just nu för stunden och sover. Men han vaknar nog snart och vill ha rena kläder o en ny blöja. Min stackare till son han inte bajsat på tre dagar nu och har nog ganska ont i magen. Men BVC sa att det kunde vara så och även Lindas Oliver hade så när han var mindre. Så jag är inte oroligt att något är fel iaf.

Nu håller Elliot på o vaknar så jag skall väl sluta skriva. Skriver mer senare =)


Kommentarer
Postat av: jessica

hej :) tack snälla. Kul att du skrev till mig. det gör jag så gära gumman <3 måste bara tajma in med jobbet och så. men vi hörs..Puss&kram

2009-08-28 @ 23:33:27
URL: http://lifberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0