Torsdag.

Elliot ligger och sover sin lilla lur som han alltid gör på förmiddagen. Och jag själv sitter här o slappar en stund. Men skall snart dra igång med lite städning. Orkade nämligen inte fortsätta igår så jag får göra det idag i stället.

Vid halv 2 kommer Linda och Oliver hit =) Skall bli kul o få visa hur man själv bor eftersom dom aldrig sett det. Så det blir en mysdag idag oxå.

Älskling skulle eventuellt klippa sig idag pratade han om. Han är så långhårig nu så det är nästan ett måste. Lilla pälskling <3

Får se om jag hinner sen, för då tänkte jag skriva upp Elliots vikt och längd sen födseln. Det kan vara spänannde för er med o se hur mycket han har gått upp och hur lång han har blivit. Jag tycker att han lär sig nå nytt varje dag. T ex nu så vägrar han ligga still på skötbordet när man byter blöja, han vill sträcka på sig och knipa i hop benen så man inte kan få på honom blöjan ens. Min lilla busunge, han blir bara större och större!

Nej nu skall jag ta o sätta lite fart så det blir nått gjort här hemma =)

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0