Tisdag!

Det är mysigt så här på morgonen när Elliot är nyvaken. Han är så gosig när vi ligger i sängen och han bara ler o skrattar åt en =) Min lilla gosunge.

Idag är det tänkt att vi skall in till Norrköping för att gå på Öppna förskolan med Linda o Oliver. Men tror inte att vi kommer hinna in tills det börjar, tack vare att bussarna går som dom går vid den tiden. Aja, det fixar sig. Jag tror vi ändå skall ses efteråt i sådana fall.

Elliot sitter just nu i mitt knä och är måttligt road haha. Han försöker komma åt tagentbordet men utan att lyckas. Sen dregglar han fruktansvärt mycket hihi. Han är så stor nu. Redan nu kan han stå upp om man håller han i händerna och så "pratar" han tillbaka när man pratar med honom. Det fina är att han o Pelle har fått jättefin kontakt och Elliot kan vara hos honom lika mycket som hos mig. Visst när Elliot skall sova är det jag som tar honom eftersom Elliot får mat då. Annars är det inga problem.

Nej, det är dags för frukost hörre ni. Är jättehungrig! Håll tummarna på att min mage inte krånglar för mig.

Love/ Fanny & Elliot


Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Men aw vad söt han är :D



Svar: Verkligen kul att det är bra mellan er igen :) Hoppas det fortsätter att gå bra :D



Med mig är det fint :)



Massa kramar till den lyckliga familjen :D

2009-08-25 @ 15:31:26
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaka med bloggandet fanny, hoppas allt är bra med er, ser att er lilla gosse växer och är en fin kille.//A

2009-08-25 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0