Sängen!

Nu blir det helt klart o sussa för min del. Elliot ligger redan och sover så man får väl ta o passa på o sova då. Kanske skall läsa lite i min bok först för det va ju ett tag sen jag läste i den. Det är alltså den nya med Mari Jungstedt som heter Dubbla tystnaden. Den är bra hittills iaf och så kommer den nog fortsätta vara iaf.

Våra jävla idotgrannar ovanför oss spelar sjukt hög musik så nu skall man ringa och klaga med. Stör mig på pundare som inte vet vad hänsyn är för nått. Fast man behöver visserligen inte vara pundare för att ha svårt att förstå vad det är har jag förstått nu. Jaja, nog om sånt där. Det gör mig bara irriterad.

Hela min dag har varit helt underbar! Linda och Oliver kom hit straxt efter halv 2 och då var vi först här hemma hos oss en stund och sen gick vi ner till Jysk o Willys. På Jysk köpte jag en skitsnygg vaxduk, en till kudde till Elliot och sen en nattlampa. Och på Willys handlade vi lite grejer så vi kunde laga varma mackor här hemma. Senare så kom Lindas kille Pontus hit. Då bestämde vi oss för att gå till Smultronstället o käka glass. Pelle var självklart oxå med =) Jag köpte en sjukt god glass som kostade 82kr men det var det värt kan jag lova! Den innehöll chokladglass, chokladsås, chokladmousse, färska jordgubbar och kexchoklad! Heeeeeelt underbar!

Sen gick vi hemåt igen och Linda, Oliver och Pontus åkte hem till sig igen.

Så visst lät det som en bra dag?

Nu blir det sängen som gäller iaf! God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0