Onsdag.

Idag är det en sån där dag man bara vill slappa o inget annat. Men man har ändå saker o göra. Fast det sköna är att det mesta är klart för idag. Bara disken, göra rent kattlådorna och sen dammsuga som är kvar.

Ikväll skall vi upp till Svea på inflyttningsfika =) Mysigt. Och efter det så kommer nog min pappa hit, men det är bara om han orkar. Han jobbar ju nätter nu.

Igår så var jag o Elliot inne Norrköping och hälsade på hos Linda o Oliver. Vi kom nog in vid ett-tiden, då bestämde vi oss för att gå bort till Babyproffsen o Ingelsta-området. Det blev en heldag där inne med massa skoj för oss båda. När vi väl skulle åka hem så missade vi bussen!! Då fick jag panik för nästa buss gick en timme efter och då skulle vi inte va hemma förrens efter halv 11! Först ringde jag till Pelle och vi försökte komma på någon som kunde hämta oss. Men kom inte på någon förrens efter en 20 min ungefär. Då kom jag ju på att pappa kunde komma o hämta oss för han börjar ju jobba vid 12. Perfekt! Och han hämtade oss så klart.

Det var vårat äventyr från igår!

Elliot har nog kommit in i en tillväxtperiod nu. För gud så ledsen han kan bli för ingenting. Han bara gråter o gråter. Och inget duger som man gör. Fast han har bara en sån stund på eftermiddagarna sen är allt bra. Hoppas bara att det slutar snart.

Glömde oxå bort o skriva vad jag köpte igår till Elliot och sen lite till mig o Pelle med. Men iaf så köpte jag en Mumin-filt, en Mumin-leksak som man har i barnvagnen, en jättesöt scarf till Elliot med zebra-mönster på, ett fotoalbum till våra nya kort och sen en deo till Pelle. Just det ja, köpte även badolja, zink-salva och en Ramlösa =P Till lunch åt vi pizza på Ingelsta. Gott gott!

Nu skall man ta sig an kattlådorna tror jag. Är bara så seg att jag egentligen inte orkar, men jag kan inte ta det lugnt förrens det är snyggt här hemma, så jag måste.

Imorgon så kommer  Linda o Oliver hit för vi skall åka ut till Klarsjön här i Söderköping för att sola, slappa och bada. Om vädret tillåter såklart. Sen efter 4-tiden så skulle Lindas kille komma hit så ska vi gå ner till Smultonstället o äta glass eller Konfekthörnan =) Myspys.

Nej nu blev Elliot hungrig oxå så då får man ta o kila. Får se om det blir  nått till inlägg för idag. Men är ganska trött så vi får se helt enkelt =)


Kommentarer
Postat av: Carola

Oj vad Elliot ser ut att växa nå enormt.. verkligen supersöt...!!!

2009-08-26 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0