Nu kanske..

Nu kanske det blir lite mer bloggande för min del igen. Har mammas bärbara igen så jag kan sitta i sängen hos Elliot när han sover. Han sover mycket längre då =)

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag igen. Men jag har haft så mycket o göra så jag har inte hunnit. Men nu är jag tillbaka som sagt.

Elliot är två månader och 2 dagar nu! Åh han bara blir större o större. Jag kan bli så avundsjuk på dom som ännu är gravida eller precis fått en nyföd. Bara känslan att få föda barn är den mest häftigaste o läskigaste känslan i hela världen. Att sen få upp sitt lilla mirakel på bröstet som har bott i en i 9 månader är helt fantasktisk. Jag skulle lätt kunna göra om det igen bara för att få upp en liten Elliot igen.

Idag skall jag vara med Johanna. Vi skall ut o gå idag igen. Så himla mysigt o få va med henne. Hennes o min humor alltså! Som vi skrattade igår haha! Hennes lilla valp skall med på promenad med plus Elliot så klart.

Blir nog oxå o träffa Westba idag, om han kunde då. Men det tror jag nog =)

Nej nu skall jag ta o hämta lite frukost o sen skall jag kolla på en serie som heter "16 and Pregnant" .

Vi hörs senare idag!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0