Min strykande själ..

Vart är du när jag behöver dig?
Jag trodde du vakade över mig så inget ont skulle hända, varken med Elliot eller mig..

Jag saknar dig så och orkar inte fortsätta med den lilla kraft jag har kvar. Jag tänker endast lägga ner den lilla energin på Elliot. Hur trött man än är. Och hur stor lust man bara har att lägga sig ner o dö, så finns det lite mening kvar. Jag försöker endast vara stark för Elliots skull och bryr mig inte om annat.

Alla slagord jag får rätt i ansiktet av dom jag trodde jag gillade och som jag trodde gillade mig tillbaka har satt djupa spår i min själ och jag tänker aldrig mer lita på en endaste människa... Alkoholen är den största fienden vi har och när dess kraft sätter in så sårar man folk omedvetet, tänk på det. Jag glömmer aldrig och jag tänker aldrig förlåta er för det ni sagt eller för det ni gjort. Och jag tänker aldrig förlåta DIG för det du gjorde mot mig igårkväll.

Nu är det slut på bloggandet. Min blogg stängs ner senare idag, för just nu skall jag försöka sova. Har ännu inte fått en blund i mina ögon och tårarana rinner ännu ner från mina kinder. Hjärtat och resten av min kropp är krossad som en liten fluga som fått en smäll av flygsmällaren. Hela kroppen bränner av smärta och jag har inte lust med mitt liv längre. Jag har endast en värdefull person kvar i mitt liv som jag bryr mig om och älskar mest av allt och det är så klart Elliot. Min älskade son..

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

jag skulle gärna vilja hålla kontakt med dig även om du lägger ner bloggen, så skulle du kunna vara så snäll att du skulle kunna lägga till min msn eller nåt?

min msn är : [email protected]

Vore verkligen kul att ha kontakt med dig <3

2009-08-09 @ 10:47:05
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Jag mår helt okej! Men det är ju inte alls kul att du inte mår så bra :/

Stackaren!

2009-08-09 @ 10:51:17
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Maria B

Stackare. Ring om du vill, jag finns dygnet runt. Kramar

2009-08-09 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0