Måndag!

Idag har vi varit nere på stan och gjort lite ärenden jag, Pelle och Elliot. Sen gick vi till Willys för att handla lite smått o gott. Sen har hela vår dag gått åt städning, blöjbytning, lek och mys tillsammans. Vi har verkligen glott igenom varje OTH säsong vi har typ. Nu håller vi på med den 4:e hihi =)

Elliot vaknade nyss o va hungrig. Och för första gången så skall jag prova och ge ersättning. Han verkar inte bli nöjd på kvällarna när han skall sova och sover bara ett par timmar i taget. Så nu skall vi se om det fungerar. Fast jag skall ändå amma så mycket jag bara kan.

Nu skall jag blanda i ordning ersättningen och sen är det Prison Break som gäller!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0