Klippning, färgning och massa mys.

Idag så skall Johanna komma hit o klippa mig ocg färga håret. Nu är jag så trött på mitt hår att jag snart rakar av mig skiten, så det var på tiden att bli av med det och få en ny färg. Så jag får väl lägga in nån bild på det senare när det är klart.

Igår så var jag med Johanna, Carlen, Westba och Oskar en stund på kvällen. Mamma passade Elliot i en timme så jag kunde få lite egentid med mina kompisar. Så vi åkte ut till Follingbo o såg på när Westba och några till badade och jag fick känna på vattnet hihi =P Men fy fan va mygg, tillslut gick det inte längre så vi tänkte åka in till stan igen och då skickade mina föräldrar ett mess om att Elliot var hungrig så det var bara o åka hem. Men kul hade vi!

I morgon så skall jag följa med Johanna o tatuera sig. Men jag skall självklart bara kolla på. Så jag o Elliot håller henne alltså bara sällskap.

Nu skall jag bjuda på lite bilder från igår o under den tiden då jag inte bloggat =) Enjoy!

























Hoppas att ni blev nöjda. Orkar inte skriva förklarningar till varje bild så ni får lista ut det själva eller så får ni fråga =)

Nu skall jag hoppa in i duschen innan Johanna kommer hit!

Hörs senare!

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Åh vad stor pojken blivit, satan vad jag saknar er <3

2009-08-06 @ 11:54:43
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0