Jag är tillbaka.

Yepp, that's true.

Men jag kommer ändra om lite på min blogg och mitt sätt att skriva om saker o ting. T ex så kommer jag inte nämna nått alldeles personligt som min och Pelles relation, för jag vill inte ha såna kommentarer igen. Utan min blogg kommer handla om vår älskade son Elliot, hans utveckling och vår vardag rent allmänt.

Och självklart om musik, böcker och egna tankar om livet i största allmänhet.

Jag har startat om mitt liv på en ny kula och försöker varje dag sträva efter våra mål vi har tillsammans. Och nu ser det ljust ut.

Så småningom så kommer min förlossningsberättelse och förlossningsjournal.

Men just nu så skall jag ner i tvättstugan och ta hand om tvätten =)


Kommentarer
Postat av: SveaJ

Wie, äntligen! :D

2009-08-23 @ 13:24:47
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Kul att du är tillbaka igen :)

Vill bara fråga hur det är med dig och Pelle nu, allting bättre eller? Jag förstår om du inte vill berätta nåt!

Hoppas du och Elliot mår bra :)

Sköt om dig och pojken :)

Kramar ♥

2009-08-23 @ 20:08:13
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej.

vad kul att du ska blogga igen :)

och du ska bara skriva det du själv vill :)

älskar att läsa din blogg =)



Kramar Madde

2009-08-23 @ 22:07:35
Postat av: Johanna

Hej gumman!

Roligt att du är tillbaka. Kan vara bra att starta om på en ny kula ibland! Så nu är du åter i Söderköping? försöka få in någon tid som passar =)

Vill ju träffa dig och lilla Elliot, En riktigt sötnos!

Kram kram

2009-08-24 @ 22:22:17
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0