Ett nytt försök.

Jag måste prova och ge Elliot ersättning igen. Den här gången så blandar jag ut med den lilla bröstmjölk som jag pumpade ur. Anledningen den här gången är att jag har knappt nån mjölk kvar. Jag pumpar och pumpar hela tiden för att få ut mer och att mina bröst skall producera mera. Men det händer inget. Det är nog inte så konstigt att Elliot aldrig blir nöjd när jag har så lite i mina bröst. Förut kunde jag pumpa ur två fulla rör om inte mer och nu kunde jag inte ens ett halvt. Så det här är värt ett försök iaf. Elliot måste bli mätt och vad gör man inte för sin lilla älskling. Är irriterad på mina bröst som inte vill ge tillräckligt med mjölk. Han behöver ju allt som finns i den.

Jaja, nu skall jag se om det fungerar och sen skall jag hoppa in i duschen. Vi skall på födelsedagsfika sen hos en tjejkompis som fyller 20 idag =)

Skriver sen och berättar hur det gick. Håll tummarna för vår skull nu!


Kommentarer
Postat av: Carola

Du skall dricka grönt te. De skall vara bra har jag hört? Drick mycket och stressa inte upp dig för att du inte har mjölk de kan oxå minska producering av mjölk.

2009-08-29 @ 19:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0