En snabbis..

.. Hinner man väl skriva åtminstone? Vi skall nämligen upp till Pelles föräldrar och kolla på friidrotten. Så snart skall man klä på Elliot lite kläder för det är ingen värme alls ute idag. Han får ju inte bli sjuk.

Annars är allt bara lugnt här hemma, bara det att jag mår så illa jämt. Uscha, inte trevligt. Men men, min mage är inte som den skall. Har ätit katrinplummon för Elliots skull, för han har inte bajsat på flera dagar nu och jag vet att det är normalt, men nån gång måste han ju bajsa så jag hjälper till lite med det genom att äta det hehe =P

Nej nu skall jag låta älsklingen klä på sig kläder och jag skall sätta på Elliot en tröja, hans mössa och han fina scarf.

Just det ja, ville bara säga att i morgon skall jag och Linda ta bilen till Linköping för att gå på IKEA o lite =) En heldag med henne och barnen kommer bli underbart. Skriver det nu ifall om jag inte skulle hinna blogga nått mer ikväll eller i morgon innan vi åker.

Vi hööööres!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och du ringde inte? Fy fy =)

Hittade ni något roligt på Ikea?

Kram

2009-08-30 @ 19:12:50
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0