Vila = Underbart.

Så nu har man lämnat nycklarna på Ramunderstaden och dessutom så fick man sig en promenad =)
Som sällskap hade jag Svea och Madde + hennes hund Biffen hihi!
Riktigt trevligt hade vi iaf =)

När jag väl var hemma igen så lagade älsklingen mat till mig *mums*.
han gjorde kött, ris och sås med champinjoner i!
Så himla gott, men vad trött man blir.

Jepp, så nu är det dags för en vila och sen skall man nog sätta sig på balkongen en stund och njuta av det fina vädret =)

Är så trött nu så jag orkar verkligen inte skriva mer.

Bjuder på en gammal bild på mig o mina vänner Johanna och Vickan. Midsommar 2006!
Jag är längst ut till vänster hihi!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0