Van Veeteren & nyrakade ben =)

Åh ikväll har jag haft en riktig ta-hand-om-mig-självkväll.
Först så fixade jag mina fötter och fixade tånaglarna, sen tog jag bort nagellacket på mina fingernaglar och sen tappade jag upp ett bad.
Jag rakade mina ben och sen när jag hade kommit upp ur badet så smor jag in kroppen med en lotion som luktar underbart gott.
Sist men inte minst så fixade jag mina naglar och gjorde en manikyr!
Så nu känner jag mig otoligt fräsch och fin =)

Håller på och kollar på Van Veeteren på 4:an nu.
Dom är ju så bra, men inte lika bra som Beck men ändå.

Sirie har precis nått busanfall och jag kan säga att det är INTE roligt!
Hon stökar till och mattorna ligger som korvar längs väggarna.

Nej nu skall jag kolla klart på filmen!
Har redan missat massor!

Sov gott så hörs vi i morgon!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0