Underbart väder!

Hoppas att det kan fortsätta hålla i sig nu och att det inte blir mer snö!
Men man skall inte säga för mycket.

Nu är det bara jag och älsklingen hemma igen.
Fast jag skall snart åka med Svea och Emil o handla.
Eller dom är så snälla och kör så att jag slipper gå hem med alla varor =)
Pelle är för "trött" för att hjälpa till o handla, men det är positivt för mig, då får jag bestämma vad vi skall ha hem =P

Nu är iaf allt klart här hemma, eller det mesta.
Och allt är i stort sett klart till Lillen med =)
Nu är det bara lite småsaker kvar som t ex blöjor, salvor och lite sånt.
Det får bli nästa lön för man vill ju inte köpa sånt för lång tid innan tanken på att salvor kan bli gamla =)

Jag skall väl ta och fixa i ordning lite här nu och skriva en inköpslista så det är klart!

Får lägga in bilder på alla Lillens nya saker sen och på lägenheten =)

Ha det så bra så länge!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0