Tjohejsan.

Jag känner mig allmänt dryg idag.
Jag är trött och irriterad fast jag vet inte varför.
Antagligen är det väl så att jag vaknade i morse och kom på att nästan all vår frukost är slut!
Jaja, får äta det sista och hoppas på att man blir mätt.
Men får köpa ny frukost idag..

Jag skall snart väcka älskling så han  kan ringa till vårdcentralen igen!
Den muppen han fick igår gjorde inte speciellt mycket för att hjälpa honom direkt.

Jag gillar inte våra byggnadsarbetare här utanför.
Gud vad dom väsnas hela tiden och så har men en granne som spelar musik kl.8 på morgonen.
Jaja, nog med klagandet.

Lillen verkar iaf må bra där inne.
H*n sprattlar o har sig stup i ett  =)
Min älskade lilla bebis <3

Idag så skall jag dammsuga här hemma och fixa lite.
Men jag har inget planerat så vi får se vad som händer.
Jag har så tråkigt om dagarna då det inte finns nått att göra.
Jag kan knappt jobba längre pga att jag har så ont jämt och så har man inte så många att umgås med här.
Nej, men nått måste man göra.
Får helt enkelt bli mitt projekt innan bebis kommer =)

Frukost dags tror jag att det är nu.
Börjar bli hungrig.
Men mest är jag sugen på rostad fullkornsmacka med hallonsylt på tihi =P

PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

Den doktorn sög! Men du älsk, jag älskar dig mest av allt <3 Ska försöka bli en bättre pojkvän, du förtjänar det!! <<3

2009-04-16 @ 15:28:25
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0