Telefonsamtal kl.9

Ja, min morgon började så med ett telefonsamtal kl.9.
Trodde först att det var nån försäljare eller nått av det slaget, men icke då.
Först va det helt tyst i luren men när jag hade sagt "hallå" andra gången så hörde jag min lillasysters röst.
Hon ville prata med mig och berätta att hon var sjuk idag.
Förkyld och feber =(
Jens hade skjutsat mamma till jobbet och Mattias följde med oxå.
Så då va det bara min äldsta lillebror hemma med Mathilda.
Fast David hade somnat om och Mathilda ville prata med mig under tiden Jens och Mattias va borta.
Älskade lilla stumpan säger jag bara.
Jag saknar verkligen mina syskon och familjen enormt mycket =(
Speciellt om Mathilda eller Mattias är sjuka, då vill jag bara hem och mysa o pyssla om dom.
Men men, skönt att det finns telefon iaf så man kan ringa o trösta dom! =)

Idag är det en sån dag då jag och älsklingen inte har nått planerat riktigt.
Fast älsklingen skulle upp till sina föräldrar en stund och sen ta det sista i lägenheten.
Känner mig skitdum som inte följer med och gör det, men har så ont i halsen idag oxå så han tyckte att jag skulle va hemma och vila istället.
Visst har jag en underbar karl? <3

Sen mitt och älsklingens samtal i söndagskväll så känns allt toppen.
Vi båda pratade om våra känslor och hur vi kände inför alltihop.
Sen dess har mycket förändrats =)
Pelle har blivit mer ännu mer vuxen än vad han va innan och ser verkligen till så att jag o Lillen mår bra.
Själv så har jag blivit mycket gladare och mår mycket bättre nu.
Jag känner mig förbaskat lycklig helt enkelt =)

Nu skall jag försöka pilla i mig lite frukost och läsa tidningen.
Sen skall jag krypa ner i sängen igen o sova en stund till tror jag.
Sömnen börjar bli riktigt dålig nu och det är många gånger man vaknar på natten och inte kan somna om.
Fast jag tror att det är ett sätt för kroppen att förbereda sig på vad som skall komma.

Det kan bli dåliga uppdateringar idag pga att jag inte mår så bra.

PoK


Bild på mig och Mathilda.
På hennes dopdag 2002 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0