Städning pågår för fullt.

Jepp kom inte igång förrens en stund sen.
Var lite seg och så blev jag så sugen på att se OTH hihi =P

Men nu är man iaf igång eller det har jag varit ett tag, men det tar sin lilla tid för mig att bli klar.
Det går inte så fort men det händer iaf lite grejer hehe!
Har bara hela toaletten kvar och så dammsugning plus katternas lådor.
Sen är man äntligen klar!
Så skönt hihi!

Älsklingen kom hem för en timme sen kanske, så han hjälper mig att städa =D
Visst är han underbar?
Han tar vår monsterdisk och fixar ute i köket!

Nyss kom det hit två stycken fastighetsskötere för att kolla på vår ugn!
Den är helt skum och jag kanske inte berättade det, men i lördags så skulle jag och älsklingen göra kyckling i ugnen.
Ni vet sån där som man bara stället in i en kartong så är det klart på en timme?
Haha efter 5 min så började den kartongen brinna!
Riktigt läskigt faktiskt!
Och ja, jag hade rätt gradantal och rätt inställning på ugnen.
Men nu skall vi iaf få en ny =)
Den kommer om nån vecka sa dom för det tar ju lite tid, tanke på att dom måste beställa en helt ny =D
UNDERBART!

Nej fortsätta städa så man blir klar nån gång.
Och idag SKALL jag packa BB-väskan haha!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0