Städning och dåligt humör.

Det märks att jag inte sovit så bra i natt.
Jag är så djävulskt trött och så himla grinig.
Men men, städa måste man ju göra.
Det är en nackdel med katter och vår, det är att dom hårar så in i helvete!
Det spelar ingen roll om man dammsuger 30ggr på dag, det är ändå lika mycket hår dagen efter.
Jaja, jag älskar dom iaf.

Mitt dåliga humör kanske har nått o göra med att älskling spelade förut oxå.
Det tog nog över 2 timmar för han att inse att man blir sårad.
Han går upp ur sängen och fixar thé eller kaffe, sen sätter han sig vid datan, först kollar han Aftonbladet, sen bloggar och sen är det dags för att spela en stund *suck*!
Jag fattar inte vad det är med killar och datorer?
Fast jag älskar honom ändå, även om det kan va extremt jobbigt ibland!
Han är inte alltid databeroende haha!
Jag tror det är viktigt att vi tjejer kommer ihåg allt det som är bra oxå.
Pelle är faktiskt en underbar människa, det är bara jag som är lite svår att leva ihop med.
Jag är som en geting, jag blir förbannad för minsta lilla.
Det är ju inte kul att ha ett sånt temperament, men men jag är som jag är.
Han älskar ju mig iaf =)

Nej man kanske skall ta och säga förlåt till älsklingen, för jag var nog lite för arg ett tag.
Tänk att det kan gå tre timmar innan jag pratar med honom igen haha!
Envis som en gammal get är jag =P
Plus att jag börjar bli grymt trött på att vara gravid och ha ont!
Jag vill ha ut min lillfis nu eller ja, om nån vecka kanske =)

Skriver mer sen.
Tänk vad lite bloggande kan göra.
Nu är jag inte på lika dåligt humör längre menar jag!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0