Städning = Klar

Nu har man städat klart hela lägenheten och även tagit disken som stod där o väntade på att bli ren =P
Men usch vad ont i ryggen man får om man står och diskar för länge.
Fick även lite hjälp av älsklingen med o torka lite glas o tallrikar så att all disk fick plats =)

Men nu har jag ingen aning om vad man kan hitta på.
Allt är ju liksom klart och det finns knappt nått att göra.
Jag skall kanske ringa till min farmor och prata lite med henne.
Det var ju ett tag sen vi pratade =)

Jag och älsklingen kollade oxå på nya Hell´s Kitchen- avsnittet och OJ säger jag!
Det blir ju bara bättre o bättre =P
Längtar som en tok efter avsnitt 10 nu så man får se vad som händer hihi.

Jaja, ringa till farmor va det =)

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Det låter ju också mysigt :)

2009-04-10 @ 16:59:06
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0