Städa, vad ovanligt.

Nu har jag städat klart hela lägenheten grundligt!
Så nu luktar det både gott och ser fräscht ut hemma hos oss.
Jag har bara disken kvar och sen skall jag laga nån lunch.
Får se vad det blir.

Sen blir det o diska upp den disken och sen skall jag vila i massor.
Jag orkar knappt göra nått längre om dagarna.
Vid fyra-tiden så är jag så gott som slut och vill gå o lägga mig.
Men det går ju inte!

Blir så arg på att Unga Mödrar är slut nu, eller ja, det måste väl vara säsongsuppehåll, men ändå.
Vad fan skall man kolla på nu då?
Iofs så är det Sjukhuset klockan halv 8.
Fast det är inte alls lika kul att kolla på det än vad det är o kolla på Unga Mödrar.

Jaja, får väl se vad som händer ikväll.
Men jag hoppas inte på för mycket.
Antingen är jag för trött eller så är Pelle upptagen med sitt spelande.
Tråkigt men sant.

Ibland kan jag bli ledsen inombords men håller tyst.
Jag saknar att umgås med Pelle, ni vet en hel dag utan något spel eller någon städning.
Ja, sånt som pojk-/flickvänner gör för att hålla förhållandet i liv.

Tur att det inte är så här varje dag bara.

Nej nu är det dags o diska, sen blir det lunch..

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0