Sova vad är det?

Har inte en blekaste och någon aning om hur man gör längre.
Jag har försökt somna dom senaste 4 timmarna men utan resultat.
Pelle vimsar runt i sängen och knuffas o har varit helt omöjlig hela natten.
Sirie har gått omkring o skrikit plus att Skrållan blir arg på henne och så är bråket i full gång mellan dom.
Den enda gången jag lyckades somna till var för en timme sen och då fick jag sova i hela 5 minuter, för sen kom tidningsbudet och lämnade vår tidning.
Självklart blev jag helt klarvaken och nu så sitter jag här.
Jag får helt enkelt försöka bli "trött", fast egentligen är jag redan för mycket övertrött som man kan bli.
Någon som kanske vet några bra idéer om hur man kan somna om?

Igårkväll så hade vi Freyda och Sofie här en stund =)
Det var hur trevligt som helst!
Så om det blir fint väder idag igen så skall jag o Freyda ta en promenad efter att vi har vaknat, eller ja, hon har vaknat.
Får se bara om jag orkar, jag kanske sover då *hoppas*.

Klockan är redan halv 7!
Fy fan va tiden går, snart börjar det komma vettiga tv-program på tv:n med, så då kanske man lyckas somna på soffan nån timme.
Kanske inte lika skönt som att somna i sin säng men men, bättre det än ingen sömn alls, visst?

Lillen är ovanligt lugn just nu och har varit det i natt med.
Jag har dessutom fått världens magknip och har svinont i magen =(
Gud va jag längtar tills lillplutten är här hos oss.
Hoppas Lillen mår bra där inne i magen, tanken på mitt magknip och för att jag inte sovit något i natt.

Nej jag skall ta och kolla runt lite till på nätet och sen skall jag försöka sova igen.
Den här gången skall jag lyckas!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0