Sova sova sova =)

Jepp nu efter en mysig dag så är det dags o krypa i säng.
Skall nog inte somna ännu, men kolla på nån film o somna till blir det nog.
Älskling är inte trött alls så jag får försöka vara snäll o hålla mig vaken så länge det går =)

Freyda va här förut ikväll o åt mat med oss!
Gud vad jag har saknat henne!

I morgon skall jag fotograferas.
Har inte nämnt det förut här, men skall ta bilder på Modelhouse inne i Norrköping =)
Skall bli riktigt kul, fast just nu bryr jag mig inte så jättemycket om mitt utseende men det blir nog nån bra bild får vi hoppas hihi =P
Freyda skall följa med in och hålla mig sällskap.
Kommer nog bli en riktigt bra dag i morgon med!

På måndag är det dags för barnmorskan igen.
Så då får vi se hur Lillen mår och jag hoppas nu oxå att mitt järnvärde har gått upp.
Sen på eftermiddagen skall jag och älsklingen på föräldragruppen! =D
Som jag längtat hihi!

Nej nu kallar sängen på mig och min kropp håller nog med.
Lillen är en vilding där inne just nu och möblerar om mina organ känns det som haha =)
Mysigt!

God natt o sov gott!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0