Sov så gott.

Nu är man helt slut i kroppen.
Jag är verkligen helt död och orkar knappt gå till toan haha!
Pelle får mig o skratta hela tiden och då blir jag så kissnödig för bebis trycks ner när jag skrattar.
Det är minsann inte lätt skall ni veta hehe =P

Nu skall jag lägga mig i sängen igen, fast jag tror det är dags för ett toabesök igen!
Har väl gått på toa 6 ggr sen vi kom hem från Andreas.
Jag är ju törstig jämt och blir kissnödig för att jag dricker mycket vatten.
Varför kan inte Lillen komma nu för?
Jag vill inte vara kissnödig jämt.
Pelle säger att jag måste öva på mina knipövningar haha!
Så jag inte kissar på mig =P

Hehe vilket inlägg och vilket tjat om kiss det blev =P
Sorry!

Kollar på Gordon Kitchen Nightmare på 5:an.
Så himla kul och han är verkligen någon som både jag och Pelle beundrar!

I morgon kommer även Pelles föräldrar hit på middag =)
Skall bli trevligt och gott framför allt!
Då blir det tacoskväll och till lunch så skall jag laga vårrullar *muuuuums*!

Nej lägga sig var det!

Bilder på Lillens sovhörna och på mig o Pelle kommer i morgon Teres =)

God natt och sov gott!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0