Söndag.

Idag har vi inte gjort ett smack!
Orkade helt enkelt inte städa eller något.
Jag har alldeles för ont och är för himla trött idag.
Jag får passa på och göra det i morgon när älskling är i skolan.

Lillen är tokvild i magen och bufflar runt där inne.
Stackarn har inte tillräckligt med plats längre för att röra sig.
Men det är en sån underbar känsla att känna sitt barn leva där inne.
Fast jag är frustrerad på samma gång för jag vill ju kunna pussa och klappa på min bebis.
Lite svårt när h*n ligger i magen =(
Men det är ju inte så lång tid kvar och GUD vad jag/vi längtar!
Blir så avundsjuk på alla som har fått sina bebisar redan!
Jag vill ju oxå ha min bebis nu.
Blir nästan gråtfärdig när jag tänker på alla som får gosa och älska sina barn.
Tusan att man alltid skall vara sist med allt hehe.

Ikväll skall jag och älsklingen mysa bara.
Kolla på nån bra film och bara va.
Har längtat efter det så länge.
Min underbara älskling <3

Honom skulle jag inte byta ut mot någon annan.
Han är mannen i mitt liv och inte ens med ord, kan jag förklara hur mycket jag älskar honom och bryr mig om honom.

Måste gå och pussa lite på älskling nu.
Hörs i morgon!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0