Sömnig och fryser.

Älsklingen är hos Svea just nu och har varit där sen 8 ungefär.
Jag orkade tyvärr inte följa med tack vare att jag är så trött och känner mig inte bra alls.

Jag badade för en stund sen igen för att jag frös som en dåre.
Fast när man väl har legat i ett tag så blir man ju så varm så det var dags att gå upp så man inte somnar i badet nu när man är själv hemma.
Efter det satte jag mig i soffan och kollade klart dom sista 20 min på House tillsammans med några mackor och en stor flaska med vatten *mums*.
Är så himla törstig jämt och jag dricker väl minst 3 liter vatten per dag.

Så nu skall jag lägga mig i sängen och kolla på Natt på muséumet (stavas?).
Tror jag kommer somna men men.
Älskling får väcka mig sen när han är hemma igen.
Åh när han är hemma så går vi varandra på nerverna ibland, men så fort han är borta så saknar jag ihjäl mig efter honom.

Mina förvärkar/sammandragningar har gått över nu, tack och lov.
Och Lillen sover nog sött där inne just nu <3
Skönt att magen och jag får vila lite hihi.

Nej sängen var det!
Fryser och mår lite dåligt just nu =/
Sov så gott allihop så hörs vi i morgon.

PoK

Kommentarer
Postat av: Josefine

Okej :) hihi.

2009-04-22 @ 08:09:29
URL: http://citri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0