Snart klar.

Jag har precis hittat det jag skall ha på mig ikväll. Det blir en mammakjol med vita leggings under, samt en lila/blå blus med lite tryck på. Tror det blir bra iaf. Själv känner jag mig nöjd men jag känner mig dock inte snygg. Fast vem gör det när man är rund som en elefant och vaggar som en gorilla haha? Nej man skall va nöjd med sig själv. Nu har jag bara sminkningen kvar och håret. Det blir nog väldigt enkel frisyr och en enkel sminkning.

Tror vi skall åka om en timme ungefär, så jag får väl lägga på ett kol. Skall ännu fixa med maten som vi skall ha med oss och packa ner det o lite. Så det är nog bäst att man sätter igång innan Pelle skall in i badrummet och vimsa runt hehe =)

Vi hörs ikväll när vi har kommit hem igen. Skall försöka ta lite bilder med min kassa mobil tihi!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0