Sleepytime...

Men först blir det en dusch skulle jag tro.
Min rygg värker så jag blir nästan desperat.
Så hoppas bara att det hjälper lite iaf.
Sen blir det o krypa ner i sängen.
Vi skall ju ändå upp tidigt i morgon och tvätta vid 7 så lika bra och lägga sig så fort som möjligt.

Freyda var förbi här och sa hej för ett tag sen =)
Alltid lika kul o träffa henne hihi!
Sen så tittade Pelles två klasskamrater föbi här och ville se lägenheten samt ut o gå med Freyda som går i samma klass =)

Jag måste rusa nu, så jag inte somnar på tangentbordet!

God natt på er!

PoK

Kommentarer
Postat av: mia

Ni hade det ju jätte fint:D vagen var super fin:D

2009-04-18 @ 17:12:12
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0