Slappardag.

Jag och älsklingen har en riktig slappardag nu.
Jag har helt plötsligt börja må illa och huvudet gör ont =(
Så man kan inte göra annat än att ta det lugnt.

Vi har sett klart på alla avsnitt av A double shot at love nu.
Riktigt skönt att den serien är avklarad nu.
Kan bli lite mycket annars.

Jag glömde berätta förut att Skrållan rymde igårkväll.
Eller snarare så hade Pelle glömt henne ute på balkongen så hon var väl trött på att vänta för att bli insläppt så hon gick på upptäcksfärd.
Lite mer än en timme efter det upptäcker vi att Skrållan var borta så vi letade som tokar efter henne, men hon var spårlöst borta.
När Pelle väl gick ut på framsidan för att kolla om hon var där så var hon ju självklart där.
Först va hon kelig och ville komma in, men fick fnatt och sprang upp i ett träd som hon knappt kom ner ifrån, så vi hade jobb där för ett tag haha!
Hon satt där uppe, så ynklig och bara skrek på "hjälp" =P
Den synen glömmer jag aldrig!

Nu skall jag kasta på mig lite kläder och fixa det vardagliga här hemma.
Nått måste bli gjort iaf =P

Magbild kommer senare =)

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Okeej :)

2009-04-13 @ 14:34:52
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0