Sista tvätthögen för idag!

Nu är den sista maskinen igång och det är bara resterande av Lillens kläder.
Sen när dom väl torkat så skall jag packa BB-väskan ifall det skulle bli dags att åka in lite tidigare än vad det var tänkt.
Skönt att man slipper tänka på det sen =)

Älsklingen sitter ute på balkongen med katterna och solar.
Jag är mest rastlös och vill att tvätten skall bli klar men den är väl färdig runt 2 skulle jag tro!
Med torktumling och sånt inräknat oxå.

Sen när jag väl är klar så skall jag gå en promenad ner till Willys för att handla lite frulle och sånt.
Kom på i morse att vi inte hade nå smör hemma.
Klämmigt värre, men jag är van att äta utan, fast det är godare med smör på mackan, visst?
Måste även införbi Jysk och kolla på kuddar till spjälsängen och vagnen.
Den som vi har nu passar inte våra örngott så jag vill ha en kudde i mindre storlek till sängen och vagnen =)

Vädret är verkligen underbart idag så man får passa på och vara ute så länge som möjligt idag!
Jag bara längtar tills jag får komma ut i solen och njuta lite =)

Nej nu skall jag va lite social med älsklingen så han inte blir uttråkad som jag hehe =P




Här är Lillens och vår sovhörna förresten =)
Sängen är dock inte bäddad ännu, men jag tror ni inte dör av att se den obäddad hehe =P


PoK

Kommentarer
Postat av: Teres

häääärliga bilder =) nu fattas de bara på dig och pelle ;) haha. <3

2009-04-25 @ 17:02:21
URL: http://annnersved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0