Ser ut o bli en grå-trisst dag.

Jag som trodde att solen skulle skina idag med, men som vi alla vet så skall man inte hoppas för mycket med det svenska vädret.
Att vi aldrig lär oss!?

Jahapp, så idag skall man fotograferas.
Igår kändes det skitkul och idag känns det inte alls bra.
Jag känner att jag inte passar in där.
Märks det att jag älskar mig själv?
Just nu ser jag mest som en fet flodhäst, inte pga gravidieten, för jag älskar verkligen min mage, det är nog den kroppsdel jag är nöjd med i dagens läge, för jag vet ju att Lillen ligger där inne.
Min rumpa har blivit stoooor och jag får inte på mig mina vanliga jeans längre.
Alltså nu menar jag inte att jag inte kan knäppa dom utan jag får inte ens på mig dom över rumpan!
Förut kunde jag få upp dom över rumpan och använda mig av magbälte och snoddar för att hålla dom uppe, men inte nu längre.
Usch jag känner mig verkligen inte på bra humör att göra det här idag, men jag vill ju ändå.

Var den här fotografen tvungen att ringa just mig?
Han tror väl säkert att jag är en av dom där som är ja, normala i kroppsformen och har bara en gravidmage o inte en 90-kilos klump med massor av finnar och svullna fötter.

Den enda som jag trivs med o visa mig naken för eller känner mig vacker inför är i Pelles sällskap..
Jag vet ju att han älskar mig oavsett hur jag än ser ut.
Jag kan ju inte blunda och låtsas att det är Pelle som tar bilderna direkt..

Oj nu fick jag ur mig det som jag har grubblat på i många dagar nu.

Nej, nu skall jag sätta mig och fundera en stund om jag skall avboka tiden eller inte.
Vad tycker ni?

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Jag tycker du skall ta bilderna :) Tror du kommer ångra dig efteråt annars. Följer Pelle med dig in? =)

2009-04-05 @ 10:15:13
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: SveaJ

Okej, som vanligt från Pelles sida rå :P Okej, men åk dit iallafall o om de sedan inte känns bra så är det ju bara att strunta i det o säga det till fotografen :) Puss <3

2009-04-05 @ 11:04:16
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0