Ser ni, ser ni ?

Jag har äntligen fått min blogg fixad =D
Av underbara Svea <3

Vi har varit och storhandlat nu ikväll. Det gick faktsikt bra och vi fick hem det mesta från Willys. I morgon skall jag, Svea och Josse in till Norrköping! Då skall vi handla lite mera fast inte mycket och så skall vi förbi Babyproffsen och köpa en amnings-bh till mig och babyboxen som man får gratis där =)
Det kommer nog bli en toppen dag om jag skall vara ärlig. Just det ja, glömde bort och säga att i morgon bitti så skall jag och Svea ut och gå!
Hon skall på arbetsintervju och då pssar jag på att följa med, så får man sig en runda med motion oxå. Även om jag har ont så måste jag röra på mig lite så att blodcirkulationen hålls igång.

Jag skall alldeles staxt lägga mig i badet eller om jag duschar, får se. Skall iaf raka mina ben så gott det går och sen bolir det o fixa naglarna och lite sånt småpyssel!

Jag har även packat BB-väskan nu. Så det enda som skall ner sen är sånt som jag använder just nu. Som tandborste t ex, ja ni förstår.

Nej nu skall jag ta och pyssla om mig lite!
Vad tycker ni om min blogg nu?
Visst är den bra?





Myskatterna =)

PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg och lycka till med allt som rör din förlossning fanny. jag följer allt med spänning.

2009-04-29 @ 07:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0