Robinson 2009

Jag och älsklingen sitter och kollar på Robinson.
Jag är måttligt road, men är glad att jag har älsklingen här iaf =)

Hade egentligen velat varit ute hela dagen och umgåts med folk, men så är det när man är relativt nyinflyttad.
Jaja, man skall inte klaga. Det kunde varit värre hehe =P

Idag har det iaf varit en underbar dag!
Mycket god mat och godis uppå det det, kan det inte bli bättre?
Nej knappast =)

Sen har jag och älsklingen bara varit hemma o slappat.
Vi satt ute på balkongen ett bra tag med kissarna förut, det var ju alldeles underbart!

Jag tror inte att den här bebisen kommer stanna inne i magen så jättelänge till.
Det kommer bli i maj det känner jag, eller innan.
Men jag kommer inte gå en dag över juni iaf.

Usch jag har haft sammandragningar idag, och det fortsätter ännu.
Men det är inga kraftiga sådana så det är inget på gång hehe =)

Nu skall jag kolla klart på Robinson med älsklingen.
Orkar nog inte blogga mer ikväll, men jag skriver mer i morgon!
Älsklingen och jag behöver tid utan datan.
Så det blir nog bara en slapp kväll framför tv:n =)

God natt och sov gott sen!
Skönt att man inte har några måsten i morgon iaf =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0