Riktigt mysig och bra kväll.

Nu har tjejorna gått hem och man är helt slut i kropp o själ nu =P
Men jag har haft riktigt kul så det gör inget hihi!

Middagen var riktigt god och vi hade det supertrevligt.
Det var Jag, älskling, Eva, Lasse, Svea och Josse som var här o åt.
Efter maten så gick Eva och Lasse hem för att kolla på Talang 2009 och jag, Svea och Josse gick ner itll Willys och handlade lite godis och annat smått o gott =)
Väl hemma igen så satte vi oss o kollade på Talang.
Då tittade Madde förbi =)

Åh vad roligt vi har haft ikväll och det känns så kul att man har några att umgås med här i Söderköping nu!

Lillen får stå ut med min gasiga mage nu ikväll =/
Jag vet inte vad det är för fel, men jag är så himla gasig.
Trevligt va?

Nu skall jag och älskling mysa i soffan med lite glass och pyssla om oss.
Men först skall jag ta ett bad eller en dusch.
Känner mig lite små äcklig efter att ha varit ute och gått så mycket idag och varit svettig.

Så ni får sova gott sen när det blir dags för sängen för er!
Jag kommer sova underbart gött i natt tror jag hihi =)

PoK


Jag kan inte bli lyckligare än så här.
Jag älskar mitt liv, min älskling, vårt barn, min familj och mina älskade vänner!
Jag har inte mycket pengar men jag är rik med all kärlek jag får <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0