Påskdagen.

Vädret är inget att hurra för direkt.
Grått o trisst ute med andra ord.
Fy vad tråkigt, så den här dagen blir väl o tillbringa inne och städa lite.
Vi städade ju inget igår eftersom det var påskafton.
Men idag står jag inte ut, det skall bli rent och fint här hemma!

Pelle ligger ännu och sover som vanligt vid den här tiden då jag skriver mitt första blogg-inlägg.
Lite trisst att han aldrig kan vakna tillsammans med mig eller lägga sig med mig.
Nu i en veckas tid så har jag gått och lagt mig mååånga timmar innan Pelle.
Lite tråkigt faktiskt, han som lovade att han skulle lägga sig med mig hela helgen och det har ännu inte blivit av.
Igår när jag va trött och ville sova så var klockan runt tolv halv ett, men då var inte han trött så han satt o spelade långt in på natten =(

Yeye, jag skall väl få i mig lite frukost och sen blir det nog o städa lite.
Har lite o fixa idag här hemma så man slipper iaf bli gråhårig på att man inte har nått o göra.

Skriver mer sen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0